Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-12-11

Vinnare i adventskalendertävlingen!

Hej!

Nu är det kväll i Stennäset och jag ska strax gå upp och krama barnen godnatt. Sedan så står testcykeln där nere i källaren och skriker efter mig, tydligen så vill den köra Kompiskampen idag. Så det är väl bara att lyda.

Förstod för övrigt att den där rubriken skulle locka hit några av er. Glöm nu inte bort att tävla även i dagens lucka bara. Det är GripGrab som står för dagens lucka och en vinnare kommer få 160 euro att handla för (inte 150 som jag hade skrivit tidigare).

Jag la ut en cykel till försäljning här på min "till salu"-sida tidigare idag. Samt på Facebook.

Men ni är ju inte här för att läsa om att jag ska köra Kompiskampen eller att jag har en cykel till salu, ni vill ju bara se om ni har vunnit eller ej. Så här kommer det:
Lucka 1, Kvalitetstid: Mattias Åkerlund!
Lucka 2, Actic: Christer Sehlstedt
Lucka 3, Långa Lugnet: Stinne Gerdel och Stefan Axelsson
Lucka 4, Garmin: Maria Junkell
Lucka 5, Hackmora Bergslopp: Lukas Börjes, Petrus Johansson och Daniel Slåtteby

Stort grattis till er alla som vann, jag kommer att kontakta er imorgon via mail också.

"Hm, så om jag trycker på min mobil här så tar alltså min kamera kort?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar