Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-13

Koma igår, bättre idag.

Tjännare,

Idag mår jag lite bättre. Ingen feberfrossa. Men snorig och hes.
Igår kväll pallade jag inte med att skriva in alla resultat och sådant på CX-Cupen. Orkade bara sitta och slöklicka på olika sidor med bilder och text från CX-Cupen. I min inkorg rasade också mejl in med bilder och filmer från helgens tävlingar. Mycket trevligt.

Idag har jag uppdaterat www.cxcupen.se ett par gånger faktiskt. Har dock poängtabeller kvar att lägga in, samt en rapport från Kumlatävlingen.

Igår fick jag plötsligt många fler besökare än jag brukar ha.
Undrar vart dom kom ifrån, på en söndag och allt. Helger brukar annars vara lågdagar när det gäller antalet besökare.
Någon eller några kanske länkar till min sida, men vilka?

Enligt rykten så är sex cyklister från Tahiti sugna på att köra cross i Sverige.
Kul, men jag tror inte att dom vinner..
Så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar