Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-20

Fredagsfys före fredagsmys


Hej och god morgon från bussen!

Vi hade APT (arbetsplatsträff) på jobbet igår så jag slutade åtta på kvällen. Lät därför cykeln stå kvar där och trampar hem den idag istället. Hoppas känna mig lite piggare än igår för då var jag rätt seg faktiskt. Idag tänkte jag försöka lura kroppen till att ta i lite, det skadar ju aldrig. Även om det är härligt att vara ute och cykla så har jag samtidigt lite Zwift-abstinens, kör en Zwift Classics nästa vecka och det blir ju stenhårt.

Annars finns det ju möjlighet att cykla sig trött nästa vecka då vi arrangerar CX-tävlingar både på lördagen och söndagen nästa vecka.
Samtidigt den helgen så pågår Falun Cyklar 2019 under lördagen den 28:e.
Ett annat cykelevent i Dalarna nästa helg är Jörgens livslopp, så det finns mycket för oss cyklister att roa oss med.

Denna helg tänkte jag dock ta det lite lugnt, skönt det med ibland. Hoppas att ni får en bra fredag och en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar