Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-17

God morgon från snökaoset



Hej och god morgon!

Bilderna ovan är från gårdagens cykelpromenad, idag är det inte soligt någonstans utan snön bara vräker ner. Det kommer jättemycket snö. Vintern är här!

Efter cykelpromenaden och lite middag igår så körde jag också ett pass på Wattbiken. Inget märkvärdigt alls utan bara en timmes distansintensitet med en spurt. Bara ett Komma igång-pass, helt enkelt.
Det blev en timmes cykling i London.

När jag var klar med cyklingen så fick jag assistera Linda i att få ner ett väggskåp som vi har haft här i källaren. Hon skulle riva det när jag cyklade men det satt bättre än vad hon trodde. Som det satt... Efter väldigt mycket arbete och en del våld så lyckades vi till slut få ner det. Nu har vi gjort i ordning i tvättstugan, "mellanrummet" och så nu i outdoor-rummet där vi också förvarar lite kläder och annat. Så nu känns det betydligt bättre att gå ner i källaren. Det känns väldigt bra att saker liksom hamnar på plats och att rummen får en funktion och inte bara är stökig förvaring.

Någon som vill komma på besök till vårt cykelrum? Idag visas nog både längdskidor och cykling där och man kan träna där också. Det ska Linda och jag göra, för idag håller vi nog oss inomhus, även om det i och för sig pratades lite om skoterspår till frukosten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar