Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-10

Äntligen fredag?!

Ridtorsdag igår.

Hej och godmorgon kära cykelvänner!

Igår var det ridning i vanlig ordning. Om något var ovanligt så var det att Linda kom hit under ridlektionen. Väl hemma sedan så åt vi middag och sedan körde Linda en kompiskamp. Apropå Kompiskampen så vann jag "månadens blogginlägg" i februari, vilket gav mig ett presentkort på Aktivitus. Stort tack för det!

Nu på morgonen så hade Linda ordnat med en Instagram-frukost!

Nu är det dags att åka iväg till dagis, skola och jobb. Eventuellt så tränar jag i kväll, annars så tar jag en vilodag och laddar för träning i helgen istället. Dom tre senaste dagarna har jag ändå kört tempopendling, 2 timmar hårt och Le Peloton. Det som skulle kunna funka rent träningsmässigt idag är ju distans. Men det funkar inte riktigt med en fredag med barnen. Så då kan vila kanske vara ett alternativ? Hur gör ni idag; fredagsmys, fredagsfys eller både och?

4 kommentarer:

  1. Ledig med barnen idag, så blir fredagsmys för hela slanten.

    SvaraRadera
  2. Det blir vila och ladda för att testa velodroooomen imorgon! :)

    SvaraRadera
  3. Här blir det både och, hårdkörning på cykeln och dö i soffan 😉

    SvaraRadera