Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-30

Hög effekt, låg motivation


Planen var 2x20.
Men det blev bara 20 + 8:12. Längre än så orkade jag inte motivera mig igår, eller tja.. Rent tekniskt så gav jag ju upp idag eftersom jag började träna 23:53 i natt. Jag slutade givetvis inte att ta i bara för att det var tråkigt eller något sådant, det brände ju i benen också såklart. Inte fruktansvärt mycket, men tillräckligt för att jag hellre skulle vilja gå och lägga mig och sova istället för att träna. Nåja, det är ju bara oktober och jag har ju inte ens börjat träna än, det här är ju höstvilan. Sen ska ni få se!

2013, 2014 och 2015 så har det dröjt in i februari på vinterträningen innan jag kört tjugor på 300 watt eller mer. Igår hade jag 323 watt i första tjugan och samma lika i den som jag påbörjade men inte avslutade. Ska väl nämnas också att mitt rekord för 2x20 är 316.8 watt i snitt.
Så, jag ligger bra till för att slå det rekordet i vinter, skönt att fortfarande ha något att se fram emot. Hade ju varit lite trist att slå rekordet redan i natt när jag har en hel lång vinter med träning framför mig...

Hela passet hittar ni här: https://connect.garmin.com/modern/activity/941816030

1 kommentar: