Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-25

Dra ett streck

Foto: Adam Steen Här har jag väl, i mina finkläder, precis ritat en mållinje så alla ska veta vart målet är.

Härlig dag för cykling igår, härlig dag för det mesta också idag. Fredag och jag ser fram emot att få sova någon extra timme i natt, har blivit en hel vecka med fem och en halv timmar sömn per natt. Sådant blir man inte pigg av. Men innan sömn blir det en härlig arbetsdag följt av fredagsmys, så det här ska väl gå så bra.
Funderar på om vi (Falu CK) inte borde arrangera en riktig tävling på Ingarvet, vad tror ni om det?

4 kommentarer:

  1. Tycker jag absolut. Dock utan återsamling kanske .?.?.?

    SvaraRadera
  2. Ni hade någon kvällstävling förut som gick runt korvfabriken. Man fick falukorv i pris och jag vann oxå en tavla! :)

    SvaraRadera
  3. Peter Brohlén25 maj 2012 kl. 12:57

    Hej Henrik !
    -Kommer ni att köra fler Ingarvet GP ?
    -Får man vara med ?

    Mvh
    Peter

    SvaraRadera