Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-19

Vill ni ha sådant här?

Ibland har jag haft med kartor från mina pass, gillar ni sånt? Är det någon som kollar kartlänkarna jag lägger upp då och då? Och sådan här puls och höjdgrafik, är det av intresse? Vad vill ni se från mina träningar? Jag lägger gärna upp kartor och bilder likt den ovan om det är någon som uppskattar det.
Pulsdatan i detta inlägg är från gårdagens backintervaller i Falutrakten. Som ni kan se så var jag lite trött i den tredje intervallen, en bieffekt av att jag åkte "för fort" i den andra intervallen.

2 kommentarer:

  1. Kartor är bra, känns ju som man tränat slut på faluterrängen så tips på nya rundor är ju alltid kul!

    SvaraRadera
  2. Om det ska vara bilder så är det bar överkropp som gäller.

    SvaraRadera