Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-08-25

Satmaran


Hej och god förmiddag från Blötberget utanför Ludvika!

Vid åttatiden i morse när vi funderade på vad vi skulle göra idag så bestämde sig Linda för att köra Satmaran. Ett drygt fyra mil långt motionslopp på MTB, bara för tjejer. Det blev lite intensivt efter beslutet då bara bilfärden hit tog ungefär en timme och jag stekte pannkakor till sju pers innan vi åkte... Nu klockan elva så rullade 159 tjejer, kvinnor och damer ut från Blötbergets IP. Frida och jag är här som support.
Imorgon går ett annat lopp, bara för grabbar.

Jag kommer nog köra något på Zwift idag. Gjorde det också i torsdags och är väldigt nöjd med prestationen där. Betydligt bättre motstånd än på många race där nu. Attackerna var plötsligt stenhårda och det var nästan alltid någon i utbrytning. Jag spurtade in i klungan bakom solosegrande Tim Cartwright som snittat 377 watt i 53 minuter.

Både den norske och polske Zwift-mästaren var med,bägge hamnade efter mig i resultaten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar