Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-20

Min dag i bilder

Dagen började med att jag åt upp dom sista, torra, vörtbrödskivorna.

Mötte en grupp från cykelgymnasiet när jag var på väg till jobbet. Jag möter dem ibland när jag är på väg till jobbet och känner då en sådan avundsjuka. Jag vill också gå på Hagströmska cykelgymnasiet!!! Hoppas att hon med cykelkorgen kom in på rulle igen...

Tog cykeln till jobbet...

Frun ringde och ville äta lunch med mig. På Burger King. Jag har ju en vegetarisk vecka så jag åt Veggie Burger. Deras enda vegetariska måltid. Måste ändå säga att jag blev positivt överraskad av smaken, det var inte alls illa. Enda minuset var väl konsistensen. Eftersom det är som en hamburgare så var bristen på tuggmotstånd en något främmande känsla.

Fredrik från Bianchi kom förbi och tog den heldämpade med sig. Istället fick jag en Gravel bike att testa. En gravel bike är liksom som en cyclocross. Men med ett modernare namn. Det hörs ju på namnet att den är till för att nöta grusvägar med. Modellen heter Bianchi Allroad och det namnet säger väl det mesta om vilket anvädningsområde den är skapad för. Den här cykeln har Shimano's 105-utrustning och hydrauliska skivbromsar.

Lycka är att hitta en kvarlämnad muffin i fikarummet!

Ja, nä. Sen åkte jag väl hem från jobbet. Hängde med Filip ett tag, stekte lite pannkakor och åt någon tillsammans med Filip innan Ebbah kom hem från fotbollsträningen och åt resten.

När alla var mätta och belåtna så gick jag ner i källaren och körde lite testcykel. Körde ett sånt där pass igen när jag tog i mer än jag orkade (fast bevisligen så orkade jag ju ändå eftersom jag bloggar om det) i ett försök att flytta lite gränser och köra mig stum. Lyckades med uppdraget!

Ryggen är typ nästan helt okej, så ni behöver nog inte oroa er för mig. Om ni nu, mot förmodan, har gjort det. Nu ska Filip och Ebbah i säng. Emily sover hos en kompis för det är studiedag imorgon. Ronya har tagit Frida med sig och åkt till 08. Jag har tränat och är väl därmed i princip klar med dagen. Vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar