Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-25

Min dag

Först blev det ju som sagt innebandy med Ebbah. Tre matcher och en nyttig förlust. Det blev ju fyra vinster igår av fyra möjliga och det är ju bara hälsosamt att förlora också. Men det blev ändå två vinster och det är ju så himla kul att se vilka enorma framsteg tjejerna gjort bara från förra året.

Filip åkte med en kompis och hans pappa till Skogsbo och där blev det 5-11, 10-3 och 10-8 i dom tre hockeymatcherna.

Jag åkte lite bil och såg svår ut också. Stod givetvis stilla här, så ni behöver inte vara oroliga!

Hann precis hem för att se halva UCI-racet i Stockholm via livestream också. Spännande race om platserna 3-4 samt 5-8. Calle Friberg var i en klass för sig och även Simon Andreassen var stabil på sin andraplats.

På eftermiddagen så gjorde jag kanske min bästa pokerturnering någonsin. Blev 3:a av 46 spelare vilket jag är mycket nöjd med. Topp-9 fick pris. Med 23 lirare kvar så hade jag 182 spelpengar kvar och låg riktigt illa ute, men lyckades alltså vända där och då.

Vi tog en promenad så att Frida fick somna och sedan så bakade Ebbah och jag en kladdkaka för att fira pokerframgångarna.

Jag har ju bara vilat en dag (igår), men det känns som om jag vilat i ungefär hundra dagar och vill verkligen träna något idag. Så jag funderar väl lite på att sprätta av ett pass på Monarken när Ronya kommer hem från jobbet.
Har ni cyklat något idag?

5 kommentarer:

  1. Jodå, testat Kinalampan för första gången och det blev ljust. Fick dock sönderskuret däck mitt på skogen och hade även lyckats tappa pumpen någonstans i Vikaskogen....tur att det finns fruar med körkort :) Väl hemma och tillgång till pump och mer åkbegär slutade rätt snabbt eftersom tråden i däcksidan hade skadats och punkterade slang nr 2. Hädanefter blir det pump på ramen när jag köra MTB, vad än stilpoliserna säger :)
    Är Continental Race King RS Race sport 29 x 2,2 nå bra då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker ju det, även om jag punkterat lite onödigt många gånger i år...

      Radera
  2. Det vart 5,2km på springband på friskis :-) och lite styrketräning också. Men i morgonbitti blir det cykel :-) ha det gött

    SvaraRadera