Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-09

Det går bra nu

Tog bussen hem igår, kände att jag behövde en halvdag utan träning

Tog 709:an till Ingarvet och Carlia Bil då vår kära Bin Saaben hade fått återhämta sig lite där efter att i förrgår ha blivit medvetslös. Jag är inne i ett litet stim just nu: bilen la av i förrgår, datorn la av i helgen och min telefons kamera vägrar att starta sedan jag tappat telefonen för åttahundratrettiofjärde gången. Så det går bra nu kan man väl säga.

Idag tog jag sovmorgon (05:15) och ska nu dra iväg till jobbet. Efter jobbet så tänkte jag köra någon form av landsvägsträning i kväll. Verkar dock kunna bli regn, men det gör väl ingenting? Igår sa prognosen att regnet skulle upphöra innan träningen startade men nu har tydligen Yr.no ändrat sig. Och man får väl ångra sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar