Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-30

Olika kul

Igår var jag på derby med barnen, Leksand fick stryk av Mora efter straffar och vi hade en idiot ett par stolar bort. Ändå kul på det stora hela.
Hade sedan turen att få bli bjuden på lite festligheter vilket var riktigt kul. Både att bli bjuden och givetvis själva sällskapandet. Det blev ett par Cola och bilkörning för min del, så jag lever också idag.
Vilket ju är himla tur med tanke på att jag ska ut och cykla distans med sällskap. Crossdistans med möjlighet till terränglöpning med cykel, tack vare att jag ska testa lite nya vägar...
Tre olika kul alltså!

2012-09-29

Bilder Branäs dag 2

Bättre sent än aldrig. Foto: i dom flesta fallen: Ronya, någon bild har Emily tagit och jag har tagit bilden på termometern! 

2012-09-28

Upptäcktsfärd

Det finns så många stigar och vägar som jag aldrig cyklat på. Lika spännande varje gång och denna var både fin och användbar. På söndag ska jag nog cykla med Jens, då ska vi också ut på nytt!

Jag känner en kille som kommer att cykla hem i blöta kläder

Men vad gör väl det om hundra år?

Bra start på dagen, även om rekordtiden är cirka två minuter snabbare. Plus fem och regn var väl inte vad jag hoppats på, men bra för karaktären om inte annat. Nu kör vi fredag!