Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-19

Piggsliten

En oerhört vacker bild på mig, tagen av Roger från Lida 24h.

I morse vaknade jag, nästan lika trött som föregående dagar denna vecka. Fortfarande inte full känsel i fingrar och öm i händerna. Fötterna är inte heller riktigt som dom ska än. Kände mig ändå pigg i musklerna så jag tog några spänstsprång i trappan. Märklig känsla det där, jag kände mig pigg men det tog ändå emot. Piggsliten, skulle man kunna kalla det.

Egentligen hade jag funderingar på att trampa lite lätt på min wattbike redan i måndags, men då blev jag för trött. Idag är jag liksom redo igen, men idag hinner jag inte. Min kära bjursbil bestämde sig för att bryta när vi skulle hem från Lida 24h. Jag fick låna en bil från verkstaden för att ta mig hem och idag ska jag lämna tillbaka den.. Dessutom så sålde jag min bil till verkstaden så det blir tåg hem. Tur och retur Södertälje idag efter jobbet alltså. Något ska man ju göra med all fritid...

Det blev en sen morgon det här. Trött pappa och trötta barn. Men nu ska det hetsjobbas. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar