Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-28

Lidingöloppshelgen är här


Hej och god kväll från Lidingö!

Linda och jag åkte hit efter jobbet idag. Hon ska ju springa Lidingöloppet imorgon och jag ska agera support. En trevlig helg för mig och en lite mer ansträngande helg för Linda helt enkelt.

Vi har hämtat ut nummerlapp och sa precis att det är intressant att vara på konditionsidrottsarrangemang utan att känna igen en massa folk. Men så fick jag morsa på Långa Lugnets tävlingsledare och bakom nästa sväng så stod Mattias, Jessica och Conny från Guided Heroes. Jag fick en lapp som ger 20% rabatt på deras klassikercoachen, hör av er till mig så kan ni få koden. 😉

Vi hörs imorgon igen, då är det springtävling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar