Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-30

Min MTB för säsongen 2017


Hej vänner!

Sedan jag tackade för tiden med Bianchi så har jag fått cirka fyrtiotusenmiljarder meddelanden med frågor om vad jag ska åka på i sommar. Kul att det var ett sådant intresse, det hade jag faktiskt inte väntat mig. Nu tänkte jag avslöja vad det blir för nytt cykelmärke för mig i detta blogginlägg. Det är faktiskt inte cykeln på bilden, även om den är av samma fabrikat. Men cykeln på bilden tillhör en väldigt duktig skidåkare som är uppvuxen här i Falu kommun. Jag har haft cykeln hos mig för att känna på om storleken är den rätta.
Den cykeln jag ska ha är en sjukt fint specad hardtail som ska väga 7,9 kilo i originalutförande! Helt sjukt lätt faktiskt. Cykeln har funnits i Sverige ett tag och kommer till mig i nästa vecka, jag kan lova att man kommer lägga märke till den ute på tävlingarna. Jag gillar att den liksom sticker ut ur mängden, kommer passa mig riktigt bra det.

Om ni vill se vad det är för cykel jag ska åka på i sommar så kan ni klicka här.

9 kommentarer:

  1. Ser sjukt snabb ut! 💪🏼

    SvaraRadera
  2. Christoffer Fornander30 mars 2017 kl. 22:08

    Kul! Då måste du ju uppdatera färgerna på hemsidan/bloggen. Bianchi färgerna fungerar inte längre! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här bloggen skulle behöva en uppfräschning faktiskt. :)

      Radera
  3. Nä men så trevligt. :) Du kommer uträtta stordåd på tävlingarna i sommar. Ska du enbart ha den eller kommer du köra fulldämpat också? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer troligtvis enbart att köra hardtail.

      Radera