Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-05-29

Födelsedag och en utslagen man

Hej och god morgon!

Igår var det Ebbahs födelsedag, tio år gammal är hon nu. Sjukt så tiden går... På födelsedagar så får man önska sig mat och man firas. Så igår blev det pasta med köttfärssås och efteråt fikade vi och hade presentöppning ute i trädgården. Efter det önskade hon att vi skulle gå och bada så det gjorde vi.

En härlig dag i ett vackert väder. Filip stannade kvar för att fiska och drog upp två gäddor (som han också släppte i igen). Typiskt bra dag för samtliga tror jag.

När vi skulle gå hem på kvällen så förklarade Frida precis hur lite trött hon var.

Jag var desto tröttare. Var helt sänkt igår med halsont och rejäl trötthet. Kunde knappt hålla mig vaken efter att vi kommit hem. Har sovit drygt åtta timmar i natt men har nu ont i halsen, huvudet och näsan full i snor. Så himla klassiskt. Tror det är tredje året i rad som jag blir förkyld den här tiden på året. I fjol blev jag ju sjuk efter Långa Lugnet och var sjuk över Lida Loop. Nu hoppas jag att jag hinner bli frisk innan Lida Loop åtminstone. Återhämtningsfokus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar