Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-10

Skuggarvstempot igår och Scandinavian Race i Uppsala idag

Öj!

Ni vet hur jag skulle jobba vanlig arbetsdag igår? Det blev drygt 11 timmar på kontoret i alla fall. Allt blev ju därför väldigt sent men jag skulle verkligen köra ett väckningspass igår, speciellt viktigt med tanke på hur lite jag tränat i veckan. Nåväl, kvart i nio rullade jag hemifrån och inte långt därefter så körde jag igång väckningspasset som bestod av Skuggarvstempot. Jag var inte ute efter någon tid, med vinterkläder och två plusgrader var det ändå inte läge för några rekordsatsningar. Istället gick jag in för att starta jämnt och fint för att sedan öka lite under andra halvan. Benen kändes ju utvilade och lekfulla i alla fall och det var ju bra.

Skuggarvstempot:

Cykelselfie.

När jag kom hem så la jag ungarna, limmade däck och duschade sedan. Inklusive benrakning. Tvättade cykeln också, för den blev ju skitig på passet. Bytte bromsgummin också. Ja, nu är det väl bara att tävla idag då. Cykeln är klar och jag är klar.
Sju utländska lag och vårt svenska proffslag ställer upp utöver dom svenska elitlagen. Kommer att bli en hård dag i sadeln.
All information om Scandinavian Race i Uppsala hittar ni här: http://www.upsalack.se/se/index.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar