Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-07-06

Liiite mer Ingarvet GP

En till bild från igår. Spurten är igång i utbrytargruppen och klungan når svansen på utbrytningen. Jag höll undan till seger denna gång.
Kollade Garmin-data idag för att se maxhastigheterna. Blev lite besviken över 57 km/h då jag vet att jag noterat över 60 km/h i spurterna tidigare och vi hade lätt medvind igår. Såg sedan att min Garmin nu var inställd på Smart registrering istället för varje sekund, så jag kan ju ha missat någon topp på grund av det. Jag la ju in ett Strava-segment som heter Spurtrakan på Ingarvet GP innan träningen igår och tangerade i alla fall min bästa tid där på 35 sekunder. Ger en snitthastighet över dom 500 meterna på 53.6 km/h.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar