Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-02

Frost


God morgon alla, kall morgon här i Falun. Idag igen alltså, hela veckan har ju varit rätt cool faktiskt. Idag har ju tänkt springa, mina vader är dock styvare än någonsin. Så att ha fötterna bakom kroppen är rätt ansträngande, går som en pingvin ungefär. Vaggande gångstil, och fötterna hela tiden framför kroppen. Träningsvärk brukar dock mildras rätt rejält när man blivit varm, så jag siktar på en tur.
Jag vill ju prova på lite nya idrottsliga utmaningar, nu när jag är motionär. Men något jag nog inte kommer prova på, är bingopromenad för hurtbullar. Talar givetvis om orientering. Maken till stillös idrott får man leta efter.

1 kommentar:

  1. Helt rätt om orientering. Dessutom är det en idrott enbart för de som är hårda på riktigt. Dessutom måste man använda hjärnan när man idrottar...
    Så håll dig till löpning på tå istället. Kanske skulle skaffa en sån där tjusig tyllkjol i rosa oxå??
    :-)

    SvaraRadera