Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-16

Dagens status och lite bilder

Kort i musklerna, men utan muskelvärk. Känns oväntat bra faktiskt. Men träningsvärken kommer väl till imorgon med lite tur. Hade det inte varit för min fot och mitt knä hade jag kunnat springa lite också idag. Foten stör mig mest.
Har lämnat barnen på dagis och skola, sedan städat lite här hemma och dammsugit bort det värsta gruset. Nu tänker jag ta ett varmt bad till Ronya kommer hem, och sedan strecha lite.

Här följer de bilder jag tog igår men inte publicerade.







3 kommentarer:

  1. Du är så "träningsautistisk" att man baxnar ;-)

    SvaraRadera
  2. Imponerande runda.
    Du skulle ha mött ett gäng från denna film ute i skogen. Vilken motivationshöjjare i långpasset.

    http://www.youtube.com/watch?v=wOur8qXvpnk

    /Jesman

    SvaraRadera