2010-12-08
Unfixed - Chris Akrigg
Chris sätter ett frihjul på sin fixie och åker därmed helt utan bromsar, för vår skull.
2010-12-07
Tjejerna som vill ha hjälp
Foto: Clas Söderberg @ www.dt.se
Läs artikeln om tjejerna som vill ha hjälp här: http://www.dt.se/sport/article822919.ece
Jag vet att Du vill, hör av dig!
Läs artikeln om tjejerna som vill ha hjälp här: http://www.dt.se/sport/article822919.ece
Jag vet att Du vill, hör av dig!
2010-12-06
Till alla er som letar efter min blogg på engelska
Den finns nu under länkar. Jag har nog sett hur ni kämpat för att hitta den...
4 x 4
Jag brukar väldigt sällan köra 4 x 4 av den enkla anledningen att det är fruktansvärt. En eller två gånger per år brukar jag göra ett försök bara för att inse att det inte är något för mig. Efter att jag kört två stycken fyraminuters intervaller så gav jag först upp efter några sekunder in i den tredje intervallen. Men efter en minuts extra vila skicka jag på igen och klarade mina 4 x 4 på 340-350 watt. Jag ska prova det här passet några fler gånger i vinter för att se om jag lär mig det. För att utvecklas måste man ju prova på något nytt.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




