Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-12-06

Till alla er som letar efter min blogg på engelska

Den finns nu under länkar. Jag har nog sett hur ni kämpat för att hitta den...

4 x 4

Jag brukar väldigt sällan köra 4 x 4 av den enkla anledningen att det är fruktansvärt. En eller två gånger per år brukar jag göra ett försök bara för att inse att det inte är något för mig. Efter att jag kört två stycken fyraminuters intervaller så gav jag först upp efter några sekunder in i den tredje intervallen. Men efter en minuts extra vila skicka jag på igen och klarade mina 4 x 4 på 340-350 watt. Jag ska prova det här passet några fler gånger i vinter för att se om jag lär mig det. För att utvecklas måste man ju prova på något nytt.