Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-12-06

4 x 4

Jag brukar väldigt sällan köra 4 x 4 av den enkla anledningen att det är fruktansvärt. En eller två gånger per år brukar jag göra ett försök bara för att inse att det inte är något för mig. Efter att jag kört två stycken fyraminuters intervaller så gav jag först upp efter några sekunder in i den tredje intervallen. Men efter en minuts extra vila skicka jag på igen och klarade mina 4 x 4 på 340-350 watt. Jag ska prova det här passet några fler gånger i vinter för att se om jag lär mig det. För att utvecklas måste man ju prova på något nytt.

6 kommentarer:

  1. Två ggr per år är lagom.

    SvaraRadera
  2. Nu är det inte långt kvar tills du kör riktig nakencykling på bloggen.
    ;D

    SvaraRadera
  3. Jag klädde faktiskt på mig inför fotograferingen. Nakencykling dröjer nog 10 år eller så. Jag var också ganska sliten och två gånger per år låter ändå som för mycket.

    SvaraRadera
  4. Jag körde också 4x4 idag! Jobbigt.

    SvaraRadera
  5. Johan - precis tanken som slog mig när jag såg bilden :) Trenden sprider sig förhoppningsvis!

    En 08

    SvaraRadera