Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-12-09

Mycket nu

Vilket ju är härligt på alla sätt och vis. Hellre för mycket att göra än inget att göra. Men, det är ju inte bara solsken, gräddglass och nygrillat. Några exempel:
- Jag har inte tid att träna
- Jag är ganska så trött ganska så ofta
- Ni får inte så mycket läsbart på bloggen
Wysteriia passerar mig på Bloggportalen Falun
Ja, ni förstår ju själva. Så här kan vi inte ha det. Imorgon råkar jag jobba i tio timmar, men sedan har jag faktiskt en ledig helg! Tanken slog mig nu att jag KANSKE skulle kunna cykla till och från jobbet imorgon. Det skulle ju göra morgondagen till en riktig heldag det. Träning är faktiskt inte bara bra för att vara snygg naken, det är bra för skallen och vardagsorken också. Så är det i alla fall för mig. Och ni älskar ju att läsa mina pendlingsinlägg. Visst tränade jag väl ändå i måndags? Så veckan har inte varit helt nollad på den fronten ändå. Än finns det hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar