Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-30

Vi ska till byn


Här i storstan har man ett tåg som går under marken, det ska vi nu åka in till själva byn. Där inne i byn finns visst en mexikansk restaurang som Ronya vill äta på. Taco bar hette den nog.

2009-10-29

För bra för att inte spridas


Såg denna i Vacchis blogg. Kände att alla måste få se den. Helt fantastiskt bra faktiskt. Gråtande cyklister och Jensas fall kändes mest i cykelhjärtat.

Framme nu


Skönt att få göra annat än att sitta inklämd mellan två barnstolar med småbarn i. Just nu innebär annat att ligga på en säng och äta AKO kola, som jag köpte för 5 kronor på IKEA. Ronya hittade lite annat...

Tog en tia


Räcker gott för en tunnis som mig.

Barkhyttan


Vilken duktig cyklist kommer härifrån? Ja, från just det där huset till och med.

Mot Stockholm via IKEA i Valbo


Ronya tyckte det verkade som en bra idé. Med ett litet matstopp där. Så det kör vi på. IKEA nästa alltså. Ebbah håller på att somna nu, så det blir ingen lång vila idag. Men hon kanske somnar igen efter matstoppet. Nu nickar Filip till också.
Trötta barn.

Distansträning snart

Det är nu inte många veckor kvar innan ni bör tänka på vinterträningen inför nästa framgångsrika år. Eftersom ni givetvis vill njuta av härliga distanspass så tipsar jag om två gamla inlägg som jag skrivit om distans. Kommentarerna är nog så viktiga i sammanhanget. Så läs också dom.

Det här med distans
Det här med distans del 2

Ni som är kunniga i området, finns det några nya rön? Inläggen och kommentarerna skrevs ju faktiskt i februari, och mycket kan ha hänt sedan dess. Nu kanske det äntligen är bevisat att man får bäst effekt om man kör distanspassen baklänges.

På de distanpass jag kommer köra i vinter är enda målet att ställa av så många som möjligt. Jag är ju motionär nu och behöver inte tänka på resultat.