Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-11-11

3500 följare på Instagram och det går åt det friska hållet

Igår passerade jag 3500 följare på mitt Instagram-konto och det kändes givetvis hur mäktigt och stort som helst. Det trodde jag inte den 13:e april 2012 när jag laddade upp min första bild på Instagram:

Ett foto publicerat av Henrik Öijer (@henrikoijer) on


Andra bra nyheter är att känslan av förkylning suddas ut allt mer dag för dag. Jag är så avundsjuk på alla som kan vara förkyld i en eller två dagar, själv är jag minst förkyld i fyra dagar och oftast en vecka eller mer. Det jobbiga med att sakta men säkert bli friskare är att det är svårt att känna om man är helt frisk, eller nästan helt frisk. Idag är det inte läge att träna i alla fall och inte imorgon heller, men kanske på torsdag?
Ny dag, nya möjligheter...

1 kommentar:

  1. Kul att du gjort sådan instagram-succé, du är som en ambassadör för svensk cykling när den är som allra bäst med dina fina bilder. Keep up the good work och krya på dig (inte lönt att tjata om att det kan vara bra att vila en extra dag väl?)

    SvaraRadera