Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-05

Skridsko och årsmöte med Dalarnas CF

Direkt vi kom hem idag så var det skridskor på som gällde för barnen, skönt med ett dygn minusgrader igen så att isen fick frysa på. Det ska hålla sig på minus imorgon igen och det gäller väl att passa på antar jag. Långtidsprognosen innehåller förvånansvärt mycket röda siffror.

Nu i kväll så har jag varit på årsmötet för Dalarnas cykelförbund. Jag hade väl inget eget på agendan utan var mest där för att markera närvaro, visa intresse och se vad som händer i Cykeldalarna.

Sollerö IF fanns på plats och berättade att det blir ny bansträckning för Solleröloppet i år, ligger ute på Sollerö IF's om det är fler som är intresserade. Själv är jag ju givetvis väldigt intresserad eftersom det är vår "hemmatävling".

Jag försökte träna i natt. Det gick bedrövligt och jag hoppas att det går bättre i kväll eftersom jag tänker mig ett nytt försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar