Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-10

Min torsdag

Hej cykelvänner!

Efter tre raka träningsdagar så har jag faktiskt unnat mig en vilodag idag. Eventuellt så tränar jag ändå veckans tre sista dagar och det innebär ju massor med mer träning än jag planerat. Min planering är dock lagd efter att jag inte har mycket tid att träna, men denna vecka så har jag faktiskt istället fått mycket tid för träning. Så då gäller det att passa på lite.

Min dag idag har bestått av en arbetsdag med möten och Ebbahs ridning. Hade faktiskt tre möten i Falun så jag hade planerat att hålla mig i stan hela dagen. Men då förmiddagsmötena gick snabbare än planerat så fick jag lite för mycket tid innan eftermiddagsmötet skulle ta vid. Så jag åkte in till Borlänge för att jobba en stund på kontoret. Resultatet blev givetvis att jag fick lite väl bråttom till eftermiddagens möte och inte riktigt hann med en riktig lunch. Men, fyra fikabröd för 25:- på Hemköp City och en Coca Cola Zero är väl också lunch, eller?!

På eftermiddag så var det kommunrepresentanter, vår VD och jag som träffade SPF Seniorerna för att prata busstrafik. Vet inte vad alla tyckte givetvis, men jag tyckte att det gick bra och efteråt fick jag både reflex och isskrapa utöver kaffet med bulle.

På ridningen idag så hade jag inte med Frida, vilket var skönt. Ensamtiden med Ebbah är ju faktiskt guld värd. Jag tror att Ebbah uppskattar den och jag vet ju att jag uppskattar den väldigt mycket. Efter ridningen så handlade vi lite inför helgen också så det blev ännu mer tid tillsammans på tu man hand.

Ja, det var väl min dag det. Hur har din dag varit?

Dagens lunch.

Eftermiddagsmötet med kommunalråd Joakim Storck vid mikrofonen. Jag tycker sånt där är riktigt kul, få svara på frågor och prata med folk om det jag jobbar med.

Ebbah på Shetlandsponnyn Jasmine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar