Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-21

Bilder från Lida 24h och inget Västgötalopp för min del!

Bilder från Cykelkanalen

Hej och god morgon!

Linda sitter här bredvid mig och dricker kaffe med högerhanden, vilket då betyder att hon är bättre i armen igen. Det går ändå åt rätt håll! Igår cyklade jag till jobbet, första gången på cykel sedan Lida 24h och visst kändes det av fortfarande. Tidigare i veckan så bestämde Linda och jag att vi hoppar över Västgötaloppet i år och siktar på att återhämta oss lite i istället. Jag var lite orolig då för att känna inför loppet att formen är på uppåtgående och att jag skulle sitta hemma och ångra mig. Men efter gårdagens cykling till jobbet så känns det helt rätt. Jag har fortfarande ont i höger knäveck och jag kunde inte hålla i styret ordentligt med vänster hand. Dessutom är jag öm under fötterna. Känseln i fingrarna är dock bättre och svullnaderna har börjat lägga sig. Bättre, men ändå inte riktigt bra än.

Oavsett känsla så var det ändå härligt att komma ut och cykla igen. Nu börjar återtåget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar