Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-10

Snöläget i Skåne och tårtbakning


Hej och god förmiddag!

Nu är vi i Bjärred, vi kom hit strax efter halv tolv i natt med två sovande barn i bilen. Ebbah satt då fram och höll mig sällskap. Det hela gick ändå bra och det funkar bra även för barnen. Visserligen gick det åt 4.9 gb data, men så spelade ju Leksand mot MoDo samtidigt som det var Talang.

Idag åt vi frukost till Kallas OS-guld och bakade sedan en tårta. Jag var kanske inte jätteinvolverad i bakandet, men jag skivade bananer och röjde undan lite i köket.

Grej of the day är annars att Frida har gjort nummer två på hemmaplan utan blöja. Jag har mutat med keyboard för att motivera, så nu ska vi hitta ett sådant också. Det krävs nog att man är förälder för att förstå min glädje över detta. Men vi har haft en del krångel, kan jag säga. Nu känns det som om vi kommit över en stor tröskel och jah har en sak mindre att oroa mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar