Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-22

Chill dag

Fridas eftermiddagsvila beskriver dagen rätt bra.

Ebbah, som tidigare inte velat hoppa, hoppade idag som om hon aldrig gjort annat.

För att fira terminen på ridskolan (och den lyckade ridlektionen idag) så hade jag lovat henne middag på valfritt matställe i Falun. Det blev kebab på Slätta Pizzeria.

Hej och god kväll!

Ja, det blev inte så högt tempo idag inte. Hade en grej på förmiddagen som tog en del energi och sedan gick det liksom i snigeltempo resten av dagen, men det är väl så man bör inleda en längre ledighet. Att komma ner i tempo och återhämta sig. Jag tog mig till och med tid att spela lite poker igen, det var banne mig inte igår. Nu på kvällen blev jag barnfri och har satt fart här hemma med lite saker. Det är julpynt som ska fram och annat att fixa med.

Klockan gick fort och nu är det egentligen för sent för att blogga och jag har dessutom dagens träning kvar att genomföra. Så jag lär sätta fart igen. Imorgon blir det ett högt tempo genom hela dagen tror jag, så det var nog bra att det ändå gick lugnare idag.

Vi hörs imorgon igen, nu ska jag köra fyror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar