Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-15

Lokalkändis

Filip är lite av en lokalkändis idag då han är med i Falukuriren från Barnens Skidspel igår. Artikeln kan ni läsa här.

Min powernap på ungefär en timme i går kväll var inte bra för nattsömnen och Filip var vaken strax efter klockan sex i morse. Det blir en dag med grusiga ögon helt enkelt, tur att solen skiner och himlen är blå. Idag spelas andra kvartsfinalen i innebandyns Superliga. IBF Falun möter AIK hemma. Förlust i bortamatchen, dags att vinna idag. Jag hoppas kunna kolla matchen, men har mycket på Att Göra-listan som växt under helgen. Vill det sig riktigt illa kan också detta bli en träningslös dag. Nu ska jag kasta mig över mina inspirerande uppgifter, hoppas ni har möjlighet att vara ute och njuta av dagen. 
Hej på ett tag!

1 kommentar:

  1. Han kommer gå långt, Gunde testade också lite olika stavtekniker..
    RN

    SvaraRadera