Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-08-04

Väckningspass, ny bana på Zwift och ett besök på Lunån


Hej och god eftermiddag från Innsbruck!

Eller Lunån utanför Falun... Barnen leker och jag slänger ut ett snabbt inlägg i bloggen. Tidigare idag körde jag väckningspass och gjorde det på Zwift. Ny bana dagen till ära och jag invigde mina virtuella Wattbike-kläder. Zwift har lagt till årets VM-bana, så nu har jag provat den kuperade delen av varvet. En rejäl backe det där. Kommer troligtvis inte bli någon klungspurt i år...

Jag körde mitt standardväckningspass 3x10 minuter och det gick bra. I princip lika bra som inför Lidingöloppet som var mitt bästa väckningspass och en hel del bättre än inför Engelbrektsturen. Så det kändes bra.

Hemma är det annars full fart med packning. Efter Finnmarksturen så drar Linda och jag till Åre och sedan åker vi till Cykelvasan därifrån. Ge oss gärna era bästa Åre-tips! Har sett att Bigmollo har varit där nu, så att det går att dricka vin har jag förstått..

Frida, Ebbah och jag är på Lunån nu och kollar djur. Det finns lite att kika på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar