Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-24

Gårdagens testcykelpass

Måste givetvis börja med att be om ursäkt för att jag inte rapporterat om hur träningen igår gick. 300 watt var allt jag hade som utgångspunkt och sedan skulle jag köra igång och känna efter hur passet skulle se ut. Målet var kvartar, men efter runt fem minuter kände jag att det fick bli klassiska åttor. Hur många undrar ni säkert nu. Fyra är svaret. Med tanke på att jag ganska lätt har kunnat klämma åtta åttor på över 300 watt så kändes det ju till en början lite klent. Nu är jag ju ändå motionär. Så det får vara okej. Jag tror mig själv ha en viss förbättringspotential från dagsformen på testcyklandet och cyklingen överlag också.
Ett testcykelpass och plugg står som huvudpunkter på dagens agenda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar