Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-08

Robban får vänta.

Och alla ni andra.
Presentationerna tar en eller ett par timmar i anspråk. Timmar som jag saknar denna kväll. Däför skjuter jag fram det till imorgon.
Men han är läcker, Robban.

Listor på anmälda cyklister har jag dock lagt upp på www.cxcupen.se
Hade faktiskt förväntat mig många fler i seniorklassen. Några fler i Veteran och hoppats på någon mer dam. Men H-Prestige överraskar positivt.
Ska bli jäkligt kul.

I dag har jag träningstävlat också. Vi var faktiskt hela 22 döskallar som startade första heatet.
Resultatet från första heatet:
1. Henrik Öijer
2. Jens Westergren
3. Fredrik Ericsson
4. Magnus Darvell
5. Mattias Nilsson
6. Tomas Löfgren

Hur det gick i heat två minns jag inte...


I natt ska jag försöka sova lite. Det behövs.
Vi har haft några tuffa nätter, Ronya och jag.
När jag vaknar på morgonen är det som om jag vore förlamad från midjan och ner. Och drogad. Klockan ringer och jag slår av den. Somnar om och den ringer igen, slår av den. Emily måste komma upp och göra sig i ordning för skolan.
Klockan ringer igen, slår av den. Ligger vaken och tänker att jag måste måste måste gå upp. Men kroppen lyder inte.
Planen är att lägga sig lite tidigare i kväll. Alltså när som helst.
Ska bara uppdatera bloggen först...
Med ett par bra nätter kommer nog benen vara fina i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar