Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-12-26

Dagens dag idag

Idag hann jag med två timmar och femtio minuter innan jobbet. Satt sedan där i nio timmar och cyklade hem på en och 20. Fick träffa Filip en kort stund innan han gjorde Ebbah sömnsällskap. Då åt frugan och jag tacopaj som hon gjort. Jag älskar hennes tacopaj. Imorgon börjar jag klockan sex. Det ska bli spännande. Som ni kanske ser på bilden var det inte helt trivsamt hela tiden idag.
På väg hem tävlade jag mot mig själv igår. Alltså, jag körde med min GPS och tävlade med hjälp av "Virtuell kompis" mot gårdagens hempendling. Efter en hård kamp där jag legat efter med trettiotalet meter ungefär halvvägs hem lyckades jag till slut vinna med ca: 180 meter. 1-0 till mig mot mig alltså.

2 kommentarer:

  1. Kantvind och minusgrader är en uslig kombination. Inte avundsjuk.. Helt klart en manlig pendlingsväg!

    SvaraRadera