tag:blogger.com,1999:blog-395527488501258297.post9003573459660930267..comments2024-03-28T09:40:20.560+01:00Comments on Henrik Öijer - Cykelbloggen: Däcktryck och klädsel på CykelvasanÖijerhttp://www.blogger.com/profile/18325640824993612566noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-395527488501258297.post-90956935893393885622016-08-10T21:40:22.234+02:002016-08-10T21:40:22.234+02:00Utan slang.Utan slang.Öijerhttps://www.blogger.com/profile/18325640824993612566noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-395527488501258297.post-19323797881036840802016-08-10T21:37:28.595+02:002016-08-10T21:37:28.595+02:00Angående dina 1.5 bars däcktryck, snackar vi slang...Angående dina 1.5 bars däcktryck, snackar vi slanglöst eller med slang?Andershttps://www.blogger.com/profile/01189400720109534805noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-395527488501258297.post-39799263479101719002016-08-09T21:27:56.572+02:002016-08-09T21:27:56.572+02:00En annan viktig fråga jag undrar över är när du lå...En annan viktig fråga jag undrar över är när du låser och inte låser din dämpare. Hur resonerar du där? Hur gör du på CV?Anonymousnoreply@blogger.com