Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-04

Ny vecka, ny vlog och nya möjligheter!



Hej och god morgon!

Videon ovan är min senaste vlogg och den visar lite från min träning den senaste tiden. Hoppas att ni gillar't! Annars så är det ju en ny vecka med nya möjligheter igen. Samma visa varje vecka.

Igår var vi på badland och badade oss helt blöta, mina barn och jag tog sedan tåget till Falun, hann vara med på kalas-fika och gjorde sedan kväll. Det blev en ganska lång och händelserik dag. Något att minnas!

Ingen träning igår men jag hade också sett att jag hade tränat sex dagar i rad så det gjorde ju inget. Idag ska jag på't igen med cykling till och från jobbet. Nu lär jag rulla ditåt, så vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar