Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-18

VM i pissväder


Hej,

God morgon på er, veckans sista arbetsdag idag. I alla fall för min skull, vissa av er jobbar säkert helg men då kanske ni har varit lediga i veckan i alla fall.

Det har varit så många dagar med grått och blött väder nu att det börjar nästan bli tjatigt. Vore inte helt fel med någon solig dag för att bryta av lite. Det ger ju så mycket energi att få känna lite sol, det här gråa tröttnar jag på ganska snabbt. Idag är det dimma och det är i alla fall lite spännande.

Igår cyklade jag till jobbet, tur att jag har både ass-saver och regnjacka. Hade ändå klätt mig för kallt om benen och fötterna så det var rätt kalla fötter när jag kom fram. Men jag överlevde. Har cyklat tre gånger denna vecka och idag när jag cyklar hem så blir det den fjärde. Kommer att vila mer intensivt inför november och vinterträningen, oroa er inte.

För er som missade gårdagens vlog så kan ni se den i repris nedan:


Såg att Emma Johansson eftersökte tjejer i åldrarna 14-17 som ville på inspirationsläger med henne, passa på om ni har åldern inne eller tipsa era cykelvänner som har rätt kön och ålder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar