Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-11

Vilodagar


Hej och god morgon i stugorna!

Nästan samma lika bild som i gårdagens inlägg, insåg nämligen att jag inte hade någon aktuell bild till dagens inlägg. Allt jag hade i mobilen från igår var några bilder på en busshållplats och ett par bilder på en buss. Då hade jag ändå haft en cykelrelaterad aktivitet igår då Linda och jag besökte ML Sports Club på kvällen då dom hade klubbkväll i butiken, skoj att få snacka cykel. Lite synd då bara att jag helt glömde bort att ta några bilder också.

Igår så tog jag Lindas bil fram och tillbaka till jobbet och idag så ska jag lämna- och hämta henne på tåget så då blir det också bil till jobbet. Så jag passar väl på att vila lite, som jag skulle göra i oktober. Får kanske fräscha KOM-ben till nästa vecka då istället.

Fick några kommentarer på Facebook kring gårdagens inlägg, kul att se att Zwift-cyklingen och det organisatoriska kring e-cykling väcker lite tankar.


Jag har sett också att Ryska Posten Racingteam siktar på att bli continental-lag nästa år. Kul och positiv satsning, hoppas att dom lyckas! Pengar är det enda som saknas...

Det var väl det jag hade idag, har ni några nyheter, tips eller bara lite skvaller så får ni gärna höra av er: henrikoijer@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar