Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-04

Pendling i 35.5 km/h och ny vlog!

Hej och god morgon!

Bra drag under galoscherna i gårdagens pendling. Skulle försöka förbättra mig på Strava-segmentet "Snabbaste vägen till Borlänge" och kapade väl 3½ minut på min förra tid. Fortfarande inget KOM, men det gick ju fort som bara den ändå. Skoj skoj. Lär jag mig bara hur man tar i så går det nog vägen. Helst ska det ju vara utan vägarbeten också...


På väg hem så gick det lite lugnare men det var ju ändå motvind och viss tidspress. Kom ifatt Jonas Djurback så vi fick småsnacka lite. Alltid trevligt! Han hade kört Le Peloton på morgonen och det hade jag också varit riktigt sugen på. Nästa vecka blir det högst troligt närvaro 06:00 även för mig.

Har tyvärr inga bilder från gårdagens pendling då jag var så snabb att det inte hann fotas något. Hade det suttit en fartkamera längs vägen så kanske...


Försökte få ihop en vlog igår med nya Adobe Rush, funkade bra tyckte jag men i morse så såg jag på telefonen att jag använt allt tillgängligt minne och att jag skulle köpa mer data till mitt kreativa moln för 115:-/månad. Suck... Gjorde ett nytt försök med sämre upplösning och det gick vägen. Så låt mig presentera min senaste vlog, kommentarer om låg upplösning undanbedes och jag har inte dubbelkollat så att videon är ok...

Nu kör vi fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar