Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-15

Ny dag, nya möjligheter!


Hej och god morgon på er!

Vi rullar väl vidare med livet och börjar en ny sida i detta kapitel. Idag så ska jag cykla till jobbet, det är mörkt och ska börja regna på förmiddagen, förhoppningsvis så håller det sig torrt när jag cyklar till jobbet så kan det börja sedan. Får sällis med Frida till dagis och sedan skarvar jag vidare på egen hand efter det.

Bilden ovan är för övrigt från Fridas och min promenad på väg hem från dagis igår, vi gick ner för Emil Lindgrens backe där vi körde ett back-race en gång i tiden. Det borde vi göra om någon gång! Emil Lindgrens backe heter den för att han var först att klara att cykla uppför den, tror faktiskt att det bara är han och Anton Olstam som klarat den om jag inte missminner mig. Två extremt tekniskt skickliga cyklister som också har bra med krut i benen. Det är nog vad som krävs för att klara backen, eller kanske en el-MTB? Den ser inte mycket ut för världen, men så provar man den och kör fast... Välkommen hit för att prova!

I helgen så var Linda och jag ute på kvällspromenad med Frida, Linda behövde samla steg och Frida fick gå med min cykellampa. Jag var mest bara med som sällskap. Men hur som helst, det där verkade Frida tycka var riktigt skoj så igår frågade hon om vi inte kunde ta en promenad hon och jag. Så det gjorde vi, det vore ju dumt att inte uppmuntra sådant som faktiskt är bra för barnen. Så vi tog min lampa och gick en sväng. Mysigt att få lite tid tillsammans och prata om ditten och datten.

Har inga spännande cykelnyheter att bjuda på idag, har ni?
Jag har förresten smugit in någon ny blogg i listan till höger där, men känner ni att det saknas några? Tipsa mig, jag länkar gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar