Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-22

Nu händer det grejer här!


Hej och god morgon på er!

Idag blir det att styra mot jobbet igen. Nästan hela arbetsdagen består i ett stort möte, så jag vet vad som gäller för idag. Dit cyklar jag, det är fyra grader och det såg ut att vara blött på marken. Men idag ska det inte regna och jag ska väl åtminstone få se solen hoppas jag. Hade förhoppningar på gårdagen men det blev jämngrått med inslag av duggregn.

Rubriken ger kanske stora förhoppningar men jag känner lite att det är saker på gång också. Ska försöka bättra på mitt sociala medier-game igen och satt igår och filade lite bakom kulisserna på denna blogg. Har bland annat lagt till ca: 20 bloggar i listorna till höger, så nu blir det en del nytt där och lite mer liv och rörelse. Att länka till varandra är ju något som alla som bloggar tjänar på. Har du en blogg så får du gärna länka till mig. Saknas din blogg (eller någon annans blogg du brukar läsa) i listan till höger så hör bara av dig!

Har också börjat skissa på en annan nyhet här på bloggen men den får jag anledning att återkomma till då jag bara är på idéstadiet ännu, men jag hoppas att det blir bra. Har ni några idéer så hör gärna av er, alltid tacksam för tips.

Jag noterade också igår att den där YouTube-rutan till höger visade en annan vlog än min egna senaste, så det rättade jag till. Själva bloggen tar också väldigt lång tid att ladda vilket jag inte riktigt gillar, får fortsätta att felsöka den lite. Det kan vara reklamen uppe till höger som tar tid på sig, men den vill jag ju ha kvar.

November närmar sig och jag ska börja omvandla idéer på hur jag vill/bör träna till ett färdigt träningsprogram också. Vinterträning is coming! Det blir mycket träningsprogramsfokus denna vecka då det bara är jag här i huset och jag ska inte bara göra träningsupplägg till mig själv utan jag har äran att styra upp andras träning också. Nästa vecka är det fullt hus igen och november drar igång tillsammans med vinterträningen, så nu är det bara att köra på. Imorgon ska jag också agera testledare då det ska köras maxtest i källaren, blir skoj det med!

Utöver det så har jag lite sponsortrådar att sy ihop inför nästa säsong, blir lite spännande grejer även där känner jag. Kommer givetvis att hålla er underrättade när allt är klart, fattas bara annat.

Det är alltid kul när det händer saker så nu är det kul. Vi kör på så hörs vi snart igen, hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar