Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-03

Höstkontraster och jobbpendling


Hej och god morgon!

Uppe med tuppen och gör mig redo för dagen. Två grader ute och det ska vara uppehåll och blåsa en nordlig vind (medvind till jobbet!). Det är strax dags att väcka liv i alla barnen också.

Bilden ovan tog jag i förrgår. Soligt väder och fin färg på löven nu för tiden. Bilden nedan tog jag igår. Inte alls lika färgglatt men skoj ändå. Lite så som hösten är, färgglad och fin eller alldeles jämngrå. Jag slapp åtminstone regn under nästan hela rundan. Hade dessutom medvind även då, bara en sådan sak.

Skitigt blev det, allt blev liksom täckt med ett grått höstlager innan jag kom fram till jobbet, men som ni också kanske ser så torkade jag upp hyfsat.

Nöjdast i hushållet var nog ändå Frida igår som fått nya cykelhandskar.

Hoppas att ni alla får en fantastisk höstdag så hörs vi lite senare igen. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar