Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-28

Cyklat i Oskarshamn!


Hej och god morgon!

Igår så gjorde jag nog premiär för cykling i Oskarshamn, kan nämligen inte minnas att jag varit i Oskarshamn innan. Alltid kul med något nytt! Linda visade mig att det fanns ett par MTB-slingor vid sjukhuset, dom ska jag testa lite hårdare framöver har jag tänkt. Vi mest bara passerade där igår på väg ut på vår grusvägsrunda. Som ni ser på bilden ovan så blev det lite annat än grusväg också. Vi hade väl två huvudmål med turen igår och det var Stensjö by och Saltvik, där lyckades vi i alla fall bocka av båda två.

Inte så lättrullat faktiskt. Inte lättrullat alls.

Det här är inte heller grusväg, men kul var det!

Nåväl, det mesta av turen gick i alla fall på grusvägar och vi fick ju se det vi ville se. Vädret var helt okej också och vi hittade hem!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar