Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-31

37 min @ 84%


Hej och god morgon i stugorna!

Dags för ännu en episod av min blogg. Sista dagen på oktober och sista dagen av säsongsvilan. Imorgon blir det allvar! Nu har jag dock cyklat rätt mycket denna upplaga av säsongsvilan, så det kommer inte direkt bli som någon chock för kroppen att jag börjar träna strukturerat imorgon. Igår till exempel så körde jag på lite från jobbet, skrapade ihop 37 minuter på 84% av max, ungefär samma intensitet som jag håller under ett långlopp alltså. Totalt skrapade jag ihop 52 minuters trampande. Det är så mycket lättare att cykla hårt/fort när jag har bråttom, arbetar bäst under press.

Nu är det dags för mig att rulla igen. Ska njuta av sista dagen på vilan. Det är också sista dagen för annat, men det får jag nog vänta med att berätta till imorgon. Något ska ni ju ha att läsa då också.

Såg att cyklistendaniel hade lagt till en länk till min blogg också, en får tacka!

Ingen har väl heller missat att Emil Lindgren skrivit på för Leopard Pro Cycling? Om ni har missat det så kan ni läsa mer om det här. Ung och talangfull falupojk som nu tar ett steg ut i stora cykelvärlden. Tror att Leopard Pro Cycling blir ett väldigt bra lag för Emil att utvecklas vidare i.


Nu ska jag ut och utvecklas vidare, det här var gårdagens cykling:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar