Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-19

Ställa skåp



Eller ställa in i skåp. Min cykel på jobbet alltså. Rätt in i det låsbara skåpet med den bara.

Hej och god morgon!

Ny dag, nya tag. Idag jobbar jag ända till åtta på kvällen. Laddar för att cykla dit alldeles snart. Igår cyklade jag till och från jobbet igen. Delvis för att det är bra, skönt och hälsosamt. Men också för att bilen är trasig givetvis.

Inget blogginlägg igår och ni som har koll på min Facebook-sida vet varför.

Men cyklandet går bra. Bara att trampa på nu och jag har väl egentligen ingen struktur. Har funderat på det där med höstvila och vet inte riktigt hur jag ska göra. Kanske tvångsvilar en vecka men jag brukar också ha en lugn period under hösten då jag liksom bara trampar eller gör vad jag känner för. Så just nu har jag en lugn period, kanske kör något bara för att. Men då får det också gå som det går. Det gäller ju att relaxa också.

Friska morgnar nu för tiden, vi har tre sköna varmgrader ute just nu. Det blir härligt att få andas lite på väg till jobbet. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar