Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-12

Hit å dit


Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter och uppehållsväder. Det har regnat så allt är blött, men just nu kvittrar fåglarna och det har ljusnat. Blir nog en helt okej pendling även denna dag. Bilden ovan är från igår morse. Fjärde dagen i rad som jag cyklar till jobbet men denna gång så ska jag inte hem igen. Istället så ska Linda och jag med hjälp av hyrbil ta oss till Skåne i eftermiddag/kväll/natt där det också ska tävlas i Snapphaneturen på söndag. Därför ska jag jobbpendla med all packning som jag behöver för en helg i Skåne med tävling och allt vad det innebär. Så det kanske inte går så snabbt på cyklingen just idag. Snabbt har inte direkt varit mottot för veckan heller, utan mer lätt cykling för att hålla igång kroppen men samtidigt få någon form av återhämtning från Vildmarksloppet. Jag känner ju att det blivit mycket bättre, konstigt vore det ju annars. Inte helt hundra återställd än dock i benen och det där högerknät har gnällt några dagar när jag cyklar. Idag blir det bara en timmes cykling och imorgon så har jag vilodag!

Igår kväll så var jag till Bollnäs en sväng och vände (med bil..). Plockade med mig Linda som kom med tåget från Åre. Det finns rätt många träd mellan Falun och Bollnäs kan vi väl konstatera. Men nu är hon här och i kväll gör vi som sagt gemensam resa ner.

Annars vet jag inte om jag har så mycket roligt att bjuda på denna gång. Vi får höras snart igen. Ni kanske kan berätta något roligt som hänt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar