Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-05

Fler bilder från Bockstensturen +ANNAT

Hej och god morgon!

Den fina bilden ovan är signerad Rimby, många fler finns på hans hemsida.

Cykelkanalen.se la också ut tonvis med fina bilder. Bland annat följande:



Idag ska jag alltså köra sista tävlingen av Zwift Classics, jag lägger ut en länk på min Facebook-sida senare idag till livesändningen. Har tyvärr en något ansträngd baksida på främst vänsterbenet. Löpningen som skrotat den. Körde därför 30 minuter på min Wattbike igår för att få upp lite värme och kunna stretcha ut den. Lite bättre idag och jag ska försöka stretcha fler gånger under dagen. Kanske får värma upp lite bättre inför kvällens race också.

Nu på morgonen så la jag också ut min vlog från Bockstensturen, se den gärna, dela, gilla, kommentera och börja prenumerera på kanalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar