Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-10

Det skulle ju inte regna?!

Hej och god morgon!

Det skulle ju inte regna idag? Jag har tvättat cykeln och tagit fram fina cykelkläder, för idag skulle jag slippa bli dränkt katt på min tur till jobbet. Hur kan jag då vakna före sex och höra hur det ösregnar utanför huset?? Nåväl, det är bara att hoppas att det går över fort, vägarna torkar på rekordtid och jag får en hyfsat oblöt tur till jobbet. I eftermiddag däremot, då ska det bli fint. Ser fram emot det! Morgonen blir mer bit ihop-cykling.

Har glada nyheter till er alla, ingen världsnyhet kanske, men jag gick ner för trappan i morse och kunde sätta en fot per trappsteg. Det tar sig! Vaknar dock fortfarande på nätterna när jag ska vända mig eftersom det inre riktigt gör sig av sig självt utan jag måste liksom hjälpa till med hela kroppen. Sådant här utsätter jag mig alltså för frivilligt och jag måste erkänna att jag gillar det.

Nu hör jag fågelkvitter, det måste ju betyda att det slutat regna!

God morgon på er, dags att äta upp och bege mig mot jobbet. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar